Friday, May 28, 2010

Perniagaan Sewa Canopy Untuk Sebarang Majlis.

Pada 28 Jun 2010 bermulalah perniagaan canopyku ( Badus Canopy ).Dua buah canopy telah disewa di rumah si Ah Chai anak mendiang si Ah Ang.Dia sewa selama 3 hari tapi saya bagi discount kerana jarak tempat yang dekat dan bilangan hari yang agak panjang.Target saya,biar sewa murah yang penting ada orang sewa berterusan.
Berniaga bagi saya kena bijak.Tidak boleh tamak sangat.Isteri saya cakap,kita kena beramal juga.Rezeki akan sentiasa ada kalau kita pemurah.Jangan saja kita rugi dan lingkup kalau bisnes tidak pusing atau berjalan.
Kepada rakan-rakan,saudara mara dan bekas pelajarku,tolong cikgu promosi.Cikgu boleh dihubungi melalui nombor berikut iaitu 0198400956 dan 0109549160.Juga boleh dihubungi melalui blog saya iaitu georgebadus.blogspot.com.Atau melalui facebook.
Kadar sewa adalah RM 150 untuk satu canopy untuk satu hari.Cikgu ada dua canopy setakat ini.Tapi,bagi mereka yang memerlukan lebih daripada dua canopy,cikgu boleh sediakan tujuh canopy yang cikgu pinjam dari kawan cikgu.Kadar sewa ini boleh runding mengikut jarak tempat dan bilangan hari menyewa.Ada less bah.Tolong cikgu untuk promosi.

4 comments:

  1. Tahniah adikku.Anda telah mencipta dan merintis satu perniagaan baru.Selamat berniaga dan selamat berjaya.

    Dari abangmu,

    Cigu Anthony Jawatan Bungas,
    Tama Tanganak.
    29 Jun 2010.

    ReplyDelete
  2. Hi,
    Saya mahu tahu bah pasal canopy tu, termasuk hiasan dengan meja & kerusi sekali kah tu? hehe...atau canopy ja.?
    Kalo mahu 4 berapalah tu?

    ReplyDelete
  3. Hi Badus Company,

    Mahu tahu kanopy ni brapa saiz dia ?

    ReplyDelete
  4. Inginkan sistem online sewa kanopi..boleh contact kami. Kami pakar dalam sistem sewa harian seperti hoemstay, kereta, basikal, kanopi...urusan bertambah mudah dengan Sistem Sewa Kami dan ia nya percuma sahaja...

    ReplyDelete