Saturday, January 30, 2010

Rezeki Anak Kelima Saya.

Alhamdulillah,ini rezeki saya yang disalurkan melalui anak saya yang kelima.Saya telah lulus PTK aras 4 pada bulan Mac 2009 dan perubahan kenaikan gaji akan dibuat pada bulan Januari 2010.
Saya telah lulus dalam peperiksaan ini bersama-sama dengan 7 orang rakan lain di sesi pagi dan petang iaitu En. Majaron Masial,En. Jefreson Jamilin,En. Abdul Malek Abdullah,En. Mihail Mosulin,Pn Noliah Atin,Pn. Siti Aini Tuah,Pn. Elim Saile dan saya sendiri.Sebenarnya ada beberapa orang lagi yang lulus dalam peperikksaan ini tetapi saya tidak ketahui kerana tidak ada surat penghantar mengenai senarai mereka yang lulus.
Apa-apapun,semoga kelulusan ini akan memberikan kami semangat untuk terus bertugas dengan lebih cemerlang.Bagi En. Abdul Malek Abdullah,beliau berjaya membuktikan bahawa peperiksaan ini boleh dipelajari memandangkan beliau telahpun lulus PTK Aras 2 ke aras 3 bersama dengan Pn. Noliah Atin.Tahniah untuk semua.

No comments:

Post a Comment