Tuesday, February 22, 2011

Pemergian Ibunda Tercinta

Pada 28 Januari 2011,emak saya terjatuh ketika buang air kecil.Ini menyebakkan pendarahan di bahagian belakang kepala.Emak dikejarkan ke hospital dan tidak sedarkan diri sejak dalam perjalanan ke hospital dan akhirnya dia disahkan meninggal duni pada pukul 3.40 petang hari yang sama.
Sesungguhnya kepergian emak ditanggisi oleh semua adik beradiknya,anak-anaknya,suaminya,menantu-menantunya,cucu cicit dan semua kenalannya.Emak meninggal pada usia 85 tahun,usia yang mungkin jarang dicapai oleh orang-orang sekarang.
Emak dikebumikan dengan penuh istiadat kafir kerana dia tidak ada agama.Sebagai penghormatan terakhir,kami telah cuba menguruskan segala urusan dengan penuh kerjasama dan kasih sayang.
Terima kasih emak,bagi kami kau adalah wira di hati kami yang menjadi lagenda bagi seluruh anggota keluarga yang keseluruhannya mengakui kebijaksanaannya menguruskan kewangan keluarga,sebagai pakar rujuk,pendamai,teladan yang baik,pemikir dan segalanya bagi kami.Semoga emak akan ditempatkan bersama-sama orang-orang yang beriman.
Kepada semua yang terlibat ketika menguruskan emak kami secara langsung atau tidak langsung;kami ucapkan terima kasih yang tidak terhingga.Hanya Tuhan sahaja yang dapat membalas jasa kalian semua.Segala sumbangan anda dari segi material,tenaga dan sokongan moral kami ucapkan terima kasih.

No comments:

Post a Comment