Sunday, November 1, 2009

Selamat menduduki peperiksaan SPM dan STPM 2009.

Pada kesempatan ini,saya ingin mengucapkan selamat menduduki peperiksaan ini khusus buat pelajar-pelajar saya di SMK Tandek,Kota Marudu,Sabah dan amnya kepada semua pelajar di seluruh Malaysia.
Pada minggu-minggu terakhir ini,apa yang saya boleh cadangkan kepada para pelajar ialah cuba menjawab soalan-soalan yang mirip peperiksaan sebenar,meneliti soalan-soalan tahun lepas untuk membiasakan diri dengan kertas soalan sebenar,cuba meneliti soalan-soalan ramalan yang anda dapat dari guru anda atau dari pelbagai sumber yang boleh dipercayai.
Apa-apapun,setelah berada di tingkatan 4 dan 5 serta berada di tingakatan 6 rendah dan 6 atas selama ini;semuanya bergantung kepada anda sendiri.Anda perlu tenang dan menjaga kesihatan masing-masing.
Dengan penuh kerendahan hati,saya ingin mengambil kesempatan ini untuk memohon maaf jika saya ada melakukan kesalahan dari segi pertuturan dan perbuatan semasa bersama-sama anda selama ini.Satu perkara yang perlu cikgu percaya,apa yang cikgu lakukan semata-mata untuk membantu anda berjaya dalam pelajaran anda !!!

No comments:

Post a Comment